Tiada penonton yang suka persembahan seweI – Azhar Sulaiman

KUALA LUMPUR: “Patutkah kelab komediri Crackhouse diutup sementara?”

Itu reaksi pelakon terkenal, Azhar Sulaiman berhubung lsu membabitkan seorang wanita didkwa mengh!na agama Islam dengan membuat persembahan di sebuah kelab komedi di Taman Tun Dr Ismail, Sabtu lalu.

Menerusi kenyataan yang dikongsikan di akaun Instagram miliknya, Azhar mempersoalkan beberapa perkara, termasuk keperluan kelab tersebut ditutup sementara waktu.

“Kelab itu dah lama wujud dan tiada lsu pun sebelum ini sebab semua yang datang membuat persembahan ikut garis panduan yang disediakan.

“Kalau anda nilai semula video masa wanita itu buka baju, boleh dengar suara atau bunyi penonton yang berasa janggal dan pelik serta terkej0t.

“Tiada penonton pun yang suka dan terima persembahan sewel mereka,” ujarnya.

Dalam entri sama Azhar juga menegaskan bahawa Crackhouse dan stesen televisyen serta semua tempat persembahan terbuka perlu berhati-hati dengan persembahan artis jemputan mereka.

“Takut ada lagi yang tidak waras akan muncul mengej0tkan kita semua,” katanya lagi. utusan online

Antara k0men netizen:

[VIDEO] “Ini lain dari yang lain” Anak Azhar Sulaiman Sekali Lagi DlKHlRlTlK Selepas Kongsi Vide0 ‘LlNC4H’

Rata-rata netizen tampil memberikan teg0ran terhadap penampilannya yang dikatakan terlalu ‘menj0I0k mata’ itu malah ada yang meluahkan rasa kasihan terhadap bapanya, Azhar Sulaiman.

Sebut sahaja nama anak pelakon veteran terkenal iaitu Azhar Sulaiman, pasti kita akan teringat akan anak perempuannya Kasih Iris Leona yang sentiasa menjadi perhatian netizen disebabkan penampilannya yang dikatakan terlalu ‘menj0I0k mata’.

Kongsi Video Linc4h Menari Di TlkT0k. Terbaharu, Leona sekali mencetvskan krit!kan netlzen selepas berkongsi sebuah video dalam TlkT0k dengan aks!nya yang linc4h menari sambil memakai gaun hitam ketat dan terd3dah pada bahagian d4da berwarna hitam.

“Anyone fr0m Singapore?-Kapsyen Leona di Tlkt0k. “Kesian Papa”
Rata-rata netizen tampil memberikan teg0ran terhadap penampilannya yang dikatakan terlalu s3ksi itu malah ada yang meIuahkan rasa kasihan terhadap bapanya, Azhar Sulaiman.

“Orang pen’4t berusaha naikkan martabat wanita..Kita,,”
“Jangan macam ni dik..”

“Hasil peng0rbanan Mat Kilau.”
“Jangan sampai Zul Ariffin nampak.”

“Aku orang belanja okay ja tak banyak merungut.”
“Tolong belikan dia baju.”
“Kesian Papa.”

Sekadar info, selain Kasih Iris Leona, Azhar dan isterinya iaitu Chempaka Emalin Pahamin mempunyai dua lagi anak iaitu Kasih Leia Ixora dan kembar Leona iaitu Andika Rees Pahamin.

Sumber : Murai

Ibarat ‘artis’ di aplikasi TlkTok, tidak hairan sekiranya anak gadis kepada pelakon Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona sentiasa menjadi perhatian ramai terutama golongan remaja.

Terbaru, gadis berusia 20 tahun itu mengakui teruja apabila menjadi sebahagian keluarga AirAsia di bawah airasia Super App dalam menjalani latihan industri atau ‘internship’ di syarikat penerbangan tersebut.

Perkenalkan ‘intern’ baru kami. Menerusi satu video dikongsi akaun TlkTok @airasiasuperapp, dia yang mesra dipanggil Leona itu melakukan tarian sambil diperkenalkan kepada umum sebagai salah seorang pelatih industri.

Difahamkan, Leona diberi tugasan untuk mencipta dan menghasilkan konten atau kandungan kreatif bagi aplikasi berkenaan, sesuai dengan popularitinya sebagai TlkToker.

Namun, terdapat individu mendedahkan bahawa dia merupakan cucu kepada ‘co-founder’ AirAsia iaitu Datuk Pahamin Rajab, justeru timbul dakwaan sekiranya Leona menggunakan ‘kabel’ atau orang dalam untuk bekerja di situ.

Bagaimanapun, segelintir netlzen membldas semula dakwaan terbabit dengan mengatakan bahawa Leona adalah pelajar pintar kerana mendapat keputusan 7A dalam Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) sekali gus layak menimba pengalaman di AirAsia.

Well tengok la siapa atuk dia.

“dia nak intern mana mana pun dia boleh diterima sebab dia bijak & sebab usaha dia. bukan sebab atuk dia pun. come on guys jgn bencl dia hm”
“patut la aku mohon banyak kali nak join intern
sini asyik tak dapat. rupanya sebab aku tak
berpengaruh. i see”
“Guys, she is a smart girl”

THE MEDIA

Facebook Comments

Be the first to comment on "Tiada penonton yang suka persembahan seweI – Azhar Sulaiman"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*