“Dia Boleh Lepak Bershisha..” – Kak Bed Luah ‘Pen4t’ Dengan Suami, Akui Pernah Lepas Ger4m Pada Anak

Pelakon Nadya Syahera mengakui rasa trtekan dalam menguruskan anak-anak disebabkan suaminya, Fizul Nawi berada di ThaiIand atas urusan kerja.

Menerusi beberapa luahan di InstaSt0ry, pelak0n berusia 29 tahun itu berkata, suaminya seolah-olah tidak mengambil peduIi apa dilalui sehingga em0si dan mentaInya terg4nggu.

Dia habis meeting melenc0ng ke lain.

Nadya yang mesra dipanggil sebagai Kak Bed berkata, dia Ietih menguruskan tiga orang anaknya  terkontang-kanting selain sed!h kerana sering memendam perasaan namun cuba memuj0k hati sendiri.

Minggu depan pergi lagi entah berapa minggu..

“Saya ni tepu duduk rumah, tak tahu nak cakap macam mana. Nak keluar kemana-mana berangkutlah anak semua. Belum lagi pasal naik kereta, hujan atau anak semua tertidur dalam kereta.
“Fuh susahnya nak dukung anak sambil men4ngis. Sebab itu ment4l saya terg4nggu. Pendam banyak. Tapi selalu pujuk hati, orang lain lagi susah kan? Tapi sedih tahu tak?,” tulisnya semalam.

Malah pelakon drama B0yfriend Aku Dari Ner4ka itu juga seolah-olah terasa hati kerana tidak diendahkan suaminya ketika cuba meluahkan beb4nan yang dihadapi.

I cuma pen4t pendam!

“Takde ruang nak bercakap dan jelaskan dekat dia. Sibuk dengan kerja dia 24 jam. Kadang-kala kalau saya cakap, masuk telinga kiri keluar kanan. Sed!h sebab apa saya cakap dia tidak ambil peduli.
“Kita dah la duduk rumah uruskan anak seorang diri. Kalau kita luah tu, boleh dengar dan selesakan kita sikit kuranglah rasa sayu ni.
“Tapi tu la. Tak sempat nak cakap, sibuk dengan telefon dan kerja dia je. Nak cuba cakap pun tak0t, jadi diam atau pendam jelah,” katanya.

Senang lenang lepak, saya gigih jaga anak.

Berikutan situasi itu, Nadya turut mengakui dia rasa bersalah apabila anak-anak sering menjadi mngsa untuk melepaskan kem4rahan.

Bila saya strees, anak2 kena tempias.

Bukan nak mar4h dorang sangat, tapi tu laa…

Terdahulu, pemilik nama Nadya Syahera Rosli itu dan suaminya berkahwin pada September 2015 serta dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Aleena Rose, 7, Mohamad Dayyan, 6, dan Muhammad Barr Adam, 3 bulan.

Terdahulu👇

Nadya Syahera Dedah Suami Cur4ng Dengan Adik Pengasas Kosmetik Terkenal!

Lagi lsu cur4ng melibatkan selebriti terus hangat diperkatakan. Selepas beberapa selebriti lelaki terpalit dengan lsu ini, terbaharu pelakon drama Setelah Terlafaznya Akad, Nadya Syahera mendedahkan suaminya, Fizul Nawi yang juga selebriti media sos!al berlaku cur4ng.

Dedah Suami Cur4ng.

Dedah Nadya menerusi lap0ran sebuah portal, dia akui rumahtangga nya yang dibina sejak empat tahun kini sedang berantakan.Menurut pelakon itu, dia mendapat tahu bahawa suaminya berlaku cur4ng selepas berasa cvriga sejak dari awal apatah lagi ‘kegi4tan’ suaminya itu berjaya dihidu seminggu sebelum Aidilfitri.

Jelas Nadya lagi, segalanya terbukti apabila terdapat bukti bergambar mengenai suaminya menjalinkan hubungan suIit dengan seorang gadis dari Kelantan yang juga adik kepada pengasas kosmetik terkenal.

Bagi Peluang Pada Suami. 

Biarpun kec3wa dan sudah mengetahui perbu4tan suaminya itu, bagi Nadya tidak terfikir di fikirannya untuk berpisah dan akan berusaha untuk mempertahankan perkahwinan mereka. Terdahulu, menurut pelakon itu hubungan kedua-duanya dikatakan bermula setelah gadis berkenaan datang ke premis restoran mereka sebagai seorang pelanggan.

Nadya dan Fizul telah berkahwin pada 25 September 2015 dan ianya merupakan perkahwinan kedua buat pasangan itu setelah masing-masing gag4l mempertahankan rumah tangga pertama mereka. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Aleena Rose,2 dan Mohamad Dayyan,1 tahun. Sumber Murai

Sumber: Instagram Nadya Syahera

Via omm

Facebook Comments

Be the first to comment on "“Dia Boleh Lepak Bershisha..” – Kak Bed Luah ‘Pen4t’ Dengan Suami, Akui Pernah Lepas Ger4m Pada Anak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*